Kategoria: Marketing / SEO

1

Zależności pomiędzy elementami strony a jej pozycją w Google

Optymalizacja strony internetowej dla wyszukiwarek (On-Page SEO) posiada wysoki wpływ na samą pozycję w wynikach wyszukiwania Google. Niedawno, opublikowane zostały aktualne wyniki potwierdzające fakt, że odpowiednia konstrukcja strony oraz rozmieszczenie i zawartość poszczególnych elementów...

1

Czego się spodziewać po Pingwinie 2.0

Kilka dni temu, Matt Cutts zapowiedział, że w najbliższych kilku tygodniach wprowadzona zostanie aktualizacja oceny stron przez Google. Chodzi tu o część algorytmu odpowiedzialnego za analizę profilu linków – Pingwin 2.0. Biorąc pod uwagę,...

0

Styczniowe zmiany w algorytmie Google

Średnia ilość poprawek algorytmu wyszukiwarki Google w 2012 to około 1,7 na dzień. Nie wszystkie z nich są zauważane i nie wszystkie „dotkliwie” odbijają się dużym echem w branży SEO. Jednak mniej więcej na...

Różnice w algorytmie wyszukiwania cz.3 – Snippet i schema.org 0

Różnice w algorytmie wyszukiwania cz.3 – Snippet i schema.org

Dane strukturalne a w szczególności schematy mikrodanych (Schema.org) powstały w sierpniu 2011 roku, za sprawą inicjatywy największych wyszukiwarek internetowych: Google, Bing, Yahoo!. Jakiś czas temu dołączył do nich i Yandex. Ich celem jest przede...

Pozycjonowanie wielojęzycznej strony – nietypowy przypadek 3

Pozycjonowanie wielojęzycznej strony – nietypowy przypadek

Strona www dostępna w kilku językach nie jest niczym nowym w internecie. Również jej pozycjonowanie nie sprawia większych problemów, o ile wie się, jak oznaczyć czy rozgraniczyć każdy z nich w obrębie jednej witryny....