Pozycjonowanie sklepu
Pozycjonowanie sklepu internetowego polega w znacznej części na wygenerowaniu dużego ruchu na stronie, na słowa kluczowe związane z oferowanymi produktami.
Pozycjonowanie sklepu różni się od pozycjonowania wizytówki firmowej, gdyż zakres oferowanych produktów, usług lub informacji jest bardzo duży i klasyczne pozycjonowanie na frazy musiałoby obejmować setki, a nawet tysiące słów kluczowych, co byłoby po prostu nieopłacalne. Stąd w przypadku sklepów internetowych, często kluczową rolę odgrywa dobra ich optymalizacja.
Bezpłatną wycena pozycjonowania
Wzrost liczby odwiedzających
Jak wygląda efekt pozycjonowania sklepu?
Bezpośrednim efektem pozycjonowania szerokiego jest wzrost odwiedzin strony internetowej. Ludzie trafiają na Twoją stronę za pomocą setek, czy tysięcy słów kluczowych powiązanych z jej tematyką czy ofertą. Dla Ciebie oznacza to nic innego, jak znacznu wzrost ilość potencjalnych Klientów. Dodatkowo, za sprawą odpowiedniej optymalizacji strony, osoby ją odwiedzające, łatwiej znajdą na niej to, czego szukają.
W skład usługi pozycjonowania strony wchodzi
Dobór najlepszych słów kluczowych | Pozycjonowanie zależy od wybrania najlepszych słów kluczowych. Dobór tych właściwych przekłada się bezpośrednio na liczbę odwiedzin strony, a tym samym na liczbę Klientów, którzy zapoznają się z Twoją ofertą. |
Analiza konkurencji | Twoja strona jest jedną z wielu. By wyprzedzić konkurencję, należy poznać jej metody działania i opracować własne – skuteczniejsze. Działając tylko w ten sposób można mieć pewność, że inwestycja w reklamę w internecie odniesie spodziewany efekt. |
Optymalizacja strony (On-Page SEO) | Następnym krokiem jest umieszczenie słów kluczowych ich w treści strony tak, by wyszukiwarka je znalazła. Właśnie od odpowiedniej optymalizacji strony, w dużej części zależy czas i ilość pracy, jakie potrzebne będą do osiągnięcia zamierzonej pozycji. |
Popularyzacja w internecie | Dobór słów i zrozumieniu przez Google tematyki strony to jedno. By wyszukiwarka uznała stronę za rzeczywiście atrakcyjną i wartą wysokiej pozycji, należy zadbać o jej popularność w internecie. |
Analiza efektów i dalszy rozwój | To czas na bezustanny nadzór nad procesem pozycjonowanie (m.in. analizą ruchu na stronie) oraz dalszym rozwojem witryny. |
Pozycjonowanie na słowa kluczowe