Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne stron internetowych

Masz stronę internetową a Twoja firma posiada zasięg lokalny lub regionalny. 97% osób szukających usług lub produktów w Google, szuka ich w swojej okolicy. Dlatego właśnie skuteczne pozycjonowanie lokalne jest w stanie znacznie zwiększyć ruch na Twojej stronie.

Zmiany, jakie od lat zachodzą w wyszukiwarce Google mają m.in. na celu lepsze uwidocznienie firm działających czy świadczących usługi lokalnie. Wzrost widoczności w wyszukiwarkach lokalnych firm umożliwił im konkurowanie nawet z największymi w branży.

 

Zapytaj o bezpłatną wycenę

 

Przykładowe wyniki lokalne Google

Pozycjonowanie lokalne

Cena za pozycjonowanie lokalne

W odróżnieniu od dużych kampanii, lokalna reklama w Google nie wiąże się wcale z wysokimi kosztami jej prowadzenia. Głównie dlatego, że obejmuje niewielki „obszar” internetu, na którym konkurencja jest mniejsza (np. lokalny warsztat samochodowy w Szczecinie nie będzie konkurował z takim samym warsztatem w Katowicach).

 

Szczegóły oferty

  • Bezpłatna analiza słów kluczowych
  • Optymalizacja strony wliczona w cenę pozycjonowania
  • Pozycjonowanie nie łamiące wytycznych Google
  • Szczegółowa informacja na temat całego procesu pozycjonowania
  • Koszt miesięczny za usługę od 500 zł netto (ustalany indywidualnie)

W skład usługi pozycjonowania strony wchodzi

Dobór lokalnych fraz Słowa kluczowe dobierane są z uwzględnieniem dwóch kryteriów: muszą odpowiadać lokalizacji Twojej oferty oraz co najważniejsze, osoby szukujące muszą je wpisywać w wyszukiwarkę.
Analiza konkurencji Sprawdzimy, jak wygląda Twoja konkurencja i w jaki sposób prowadzą działania marketingowe. Następnie, opracujemy własne – skuteczniejsze.
Optymalizacja strony (On-Page SEO) Mając już wybrane słowa kluczowe, przystąpimy do optymalizacji Twojej strony. Dotyczyć ona będzie w dużej mierze zawartych na niej treści (także kodu strony).
Popularyzacja w internecie By strona była widoczna w wynikach lokalnych Google musi być popularna w internecie. I właśnie na tym etapie prawie cały nakład pracy idzie na dotarcie z nią do jak największej liczby miejsc.
Analiza efektów i dalszy rozwój Ważnym elementem tego etapu jest analiza ruchu na stronie oraz ustalenie dalszego rozwoju promocji. Wszelkie dotychczasowe punkty będą wykonywane cyklicznie w celu zmaksymalizowania ich efektu.