Pozycjonowanie lokalne
Masz stronę internetową a Twoja firma posiada zasięg lokalny lub regionalny. 97% osób szukających usług lub produktów w Google, szuka ich w swojej okolicy. Dlatego właśnie skuteczne pozycjonowanie lokalne jest w stanie znacznie zwiększyć ruch na Twojej stronie.
Zmiany, jakie od lat zachodzą w wyszukiwarce Google mają m.in. na celu lepsze uwidocznienie firm działających czy świadczących usługi lokalnie. Wzrost widoczności w wyszukiwarkach lokalnych firm umożliwił im konkurowanie nawet z największymi w branży.
Cena za pozycjonowanie lokalne
W odróżnieniu od dużych kampanii, lokalna reklama w Google nie wiąże się wcale z wysokimi kosztami jej prowadzenia. Głównie dlatego, że obejmuje niewielki „obszar” internetu, na którym konkurencja jest mniejsza (np. lokalny warsztat samochodowy w Szczecinie nie będzie konkurował z takim samym warsztatem w Katowicach).
Szczegóły oferty
- Bezpłatna analiza słów kluczowych
- Optymalizacja strony wliczona w cenę pozycjonowania
- Pozycjonowanie nie łamiące wytycznych Google
- Szczegółowa informacja na temat całego procesu pozycjonowania
- Koszt miesięczny za usługę od 500 zł netto (ustalany indywidualnie)
W skład usługi pozycjonowania strony wchodzi
Dobór lokalnych fraz | Słowa kluczowe dobierane są z uwzględnieniem dwóch kryteriów: muszą odpowiadać lokalizacji Twojej oferty oraz co najważniejsze, osoby szukujące muszą je wpisywać w wyszukiwarkę. |
Analiza konkurencji | Sprawdzimy, jak wygląda Twoja konkurencja i w jaki sposób prowadzą działania marketingowe. Następnie, opracujemy własne – skuteczniejsze. |
Optymalizacja strony (On-Page SEO) | Mając już wybrane słowa kluczowe, przystąpimy do optymalizacji Twojej strony. Dotyczyć ona będzie w dużej mierze zawartych na niej treści (także kodu strony). |
Popularyzacja w internecie | By strona była widoczna w wynikach lokalnych Google musi być popularna w internecie. I właśnie na tym etapie prawie cały nakład pracy idzie na dotarcie z nią do jak największej liczby miejsc. |
Analiza efektów i dalszy rozwój | Ważnym elementem tego etapu jest analiza ruchu na stronie oraz ustalenie dalszego rozwoju promocji. Wszelkie dotychczasowe punkty będą wykonywane cyklicznie w celu zmaksymalizowania ich efektu. |