Kategoria: Marketing / SEO

Podział na strony, czyli użyteczność a SEO 1

Podział na strony, czyli użyteczność a SEO

Kwestia podziału strony z większą ilością tekstu od dawna była problemem. Głównie chodzi tu o konflikt między użytecznością strony a dostosowaniem jej do pozycjonowania. To szablonowy konflikt pomiędzy optymalizacją dla wyszukiwarek (SEO) a przejrzystością...

2

Teoria pierwszych 500 linków do strony

Wiele pisze się na temat optymalizacji strony dla wyszukiwarek. Podawane są fakty, dane i opracowywane przykładowe strategie pozyskiwania linków zwrotnych. I tak jak wiele jest osób zajmujących się tą branżą, tyle istnieje strategii pozycjonowania....

Jak wygląda dziś usługa pozycjonowania? 0

Jak wygląda dziś usługa pozycjonowania?

Czym właściwie jest usługa pozycjonowania strony? Najlepiej określić ją, jako pozyskiwanie Klienta dla Zleceniodawcy, przy pomocy wyszukiwarki.   Pozycjonowanie a w zasadzie SEO (Search Engine Optimization) nie oznacza zdobywania wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania...

Różnice w algorytmie wyszukiwania cz.1 – Kraj i Język 2

Różnice w algorytmie wyszukiwania cz.1 – Kraj i Język

Wyszukiwarka Google i rozwiązania jakie w niej zastosowano należą do jednych z najbardziej zaawansowanych technicznie. Musi sprostać ponad miliardowi pytań zadawanych jej w ciągu dnia. By zapewnić optymalne wyniki wyszukiwania oraz zrównoważyć rzetelność i...

Pozycjonowanie bez tekstu zakotwiczenia linku 5

Pozycjonowanie bez tekstu zakotwiczenia linku

Wiele działań Google ma na celu analizowanie czynników powiązanych z tekstem zakotwiczenia odnośnika (link anchor text) w odniesieniu do miejsca i sposobu jego umieszczenia. Po tegorocznych aktualizacjach algorytmu wyszukiwarki, pozycjonowanie stało się bardziej wymagającym...

Optymalizacja treści strony, czyli nowoczesne On-Page SEO 0

Optymalizacja treści strony, czyli nowoczesne On-Page SEO

Czym się różni nowoczesna optymalizacja treści strony od klasycznego On-Page SEO? Przede wszystkim, klasyczna optymalizacja opiera się w głównej mierze na analizie słów kluczowych, za sprawą których użytkownicy wyszukiwarki powinni wchodzić na naszą stronę,...

Hakerzy przejmują Google 1

Hakerzy przejmują Google

Kilka dni temu nastąpiło przejęcie Google, a dokładniej pakistańskiej strony google.co.pk.   Dokonała tego grupa hakerów z Turcji (Eboz), która odpowiada za uwidocznienie luk w zabezpieczeniach co najmniej 278 innych pakistańskich stron, m.in. Apple,...

Relatywność treści, nowy PageRank 4

Relatywność treści, nowy PageRank

rPR – relative PageRank, czyli wskaźnik relatywności strony można określić mianem nowego wyznacznika jakości strony.   Jednymi z kluczowych elementów zdobywania popularności w internecie są linki – odnośniki prowadzące do naszej strony. Ich źródło,...

Jak nieskutecznie zablokować stronę dla Google? 4

Jak nieskutecznie zablokować stronę dla Google?

Większość osób może się zastanawiać, po co w ogóle blokować dostęp do strony dla Google i innych wyszukiwarek oraz robotów sieciowych przeszukujących internet. Cóż, czasami istnieje taka potrzeba. Nie zawsze i nie wszystkim co...

Zamierzone wahania pozycji strony w Google 6

Zamierzone wahania pozycji strony w Google

Fakt, że Google utrudnia jakiekolwiek metody manipulacji pozycją strony w wynikach wyszukiwania – pozycjonowanie, jest w 100% zrozumiały i nie jest niczym nowym. Często w internecie, na forach czy blogach, możemy przeczytać o wahaniach...