Wiadomości

Nowe artykuły

  • TOP 1-3 w Google! Co może kryć się pod tym hasłem?

    Zazwyczaj staram się trzymać zagadnień techniczno-praktycznych, ale ze względu na kilka ostatnich rozmów z Klientami na temat ukazujących się w sieci "atrakcyjnych" ofert promocji strony w Google, postanowiłem szerzej wyjaśnić owe zagadnienie. Wiarygodność reklamowanych...

    Warto wiedzieć - 30.10.2014 / Liczba komentarzy13
  • Czy domyślne teksty w formularzach pomagają, czy szkodzą?

    Wszelkie podpowiedzi na stronie, nawet te najdrobniejsze, pomagające i kierujące użytkowników stron internetowych do dalszych i pożądanych działań są na wagę złota. Wie to każda osoba, która  poważnie podchodzi do tematu użyteczności strony internetowej. Jedną z takich...

    Webdesign / Usability - 20.10.2014 / Liczba komentarzy3
  • Protokół HTTPS - czy warto wprowadzać go tylko dla Google?

    Protokoły HTTP (na którym opiera się w większości internet) i HTTPS służą do przesyłania danych, dokumentów i ogólnej komunikacji klient-serwer, czyli między osobą korzystającą z przeglądarki a serwerem. Można w dużym skrócie powiedzieć, że dzięki tym protokołom...

    Bezpieczeństwo w sieci - 24.09.2014 / Liczba komentarzy7
  • Spadek ruchu na stronie, ale nie pozycji

    Nie raz można spotkać się ze doniesieniami m.in. na forach, że kogoś strona nie otrzymała kary od Google, jest wciąż na tej samej pozycji, ale ruch z wyszukiwarki dramatycznie spadł. Dlaczego tak się dzieje? Otóż musisz zdać sobie sprawę, że wyniki wyszukiwania są w ciągłym...

    Warto wiedzieć - 06.09.2014 / Liczba komentarzy1
Optymalizacja stron i sklepów internetowych

Praktyka SEO

Webdesign/Usability

Filozofia SEO

  • Etyka pozycjonowania. Różnice w rozumieniu pojęcia. Zazwyczaj staram się trzymać zagadnień techniczno-praktycznych, ale ze względu na kilka ostatnich rozmów z Klientami na temat ukazujących się w sieci „atrakcyjnych” ofert promocji strony w Google, postanowiłem szerzej wyjaśnić owe zagadnienie. Wiarygodność reklamowanych produktów jest  rzeczą względną. Każdy kto ogląda np. telewizję, widział emitowane reklamy. I tak samo, jak z dystansem...

    Etyka pozycjonowania. Różnice w rozumieniu pojęcia.
Użytkowanie strony internetowej oznacza zgodę na używanie plików Cookie. Nie pokazuj tego powiadomienia