Kategoria: Blog

Wzrok użytkownika na stronie internetowej 0

Wzrok użytkownika na stronie internetowej

Na początku musimy zrozumieć, że ludzie nie czytają każdego słowa, które napiszemy na stronie. Człowiek z natury, pragnie osiągnąć swój cel jak najmniejszym nakładem pracy – co jest zdrowym i wydajnym podejściem. Dotyczy to...

TOP 1-3 w Google 13

TOP 1-3 w Google! Co może kryć się pod tym hasłem?

Zazwyczaj staram się trzymać zagadnień techniczno-praktycznych, ale ze względu na kilka ostatnich rozmów z Klientami na temat ukazujących się w sieci „atrakcyjnych” ofert promocji strony w Google, postanowiłem szerzej wyjaśnić owe zagadnienie. Wiarygodność reklamowanych produktów...

Spadek ruchu na stronie 1

Spadek ruchu na stronie, ale nie pozycji

Nie raz można spotkać się ze doniesieniami m.in. na forach, że kogoś strona nie otrzymała kary od Google, jest wciąż na tej samej pozycji, ale ruch z wyszukiwarki dramatycznie spadł. Dlaczego tak się dzieje? Otóż...

0

Wpływ historii linków na obecną pozycję

Faktem jest, że linki prowadzące do naszej strony dla wyszukiwarki Google wciąż są wysoko cenionym wskaźnikiem. Zwłaszcza ich jakość ma duży wpływ na to czy nasza strona przebije się na pierwszą stronę w wynikach...

popularnosc adblock plus 3

Dlaczego warto uważać na nazwy przy kodowaniu strony?

Mogło by się wydawać, że nazwy klas czy plików nie mają aż tak dużego znaczenia pod kątem ogólnego funkcjonowania strony. Może dlatego, programiści pewnego sklepu internetowego, nie zwracali na nie uwagi. Sklep z obuwiem specjalistycznym, funkcjonujący...

Przewijanie strony a uwaga osoby odwiedzającej 1

Przewijanie strony a uwaga osoby odwiedzającej

W kwestii projektowania stron, fakt zmuszania użytkownika do przewijania strony w dół, do tej pory jest przyczyną wielu dyskusji. Powodem tego jest przekonanie niektórych projektantów do starych schematów, gdzie osoby odwiedzające oglądały wyłącznie część...

Strona działa za wolno 5

Strona działa za wolno – kogo winić?

„Google ukarało moją stronę stronę za to, że działa wolno”  – kilka razy spotkałem się z takim stwierdzeniem na forach. Tylko, czy Google kara za prędkość strony internetowej…? Oczywiście, że tak. Jednak ilość witryn dotknięta jakimkolwiek...

3

Stara wersja CMSa – jak duży to problem?

W zeszłym miesiącu analizowałem pod kątem optymalizacji dla wyszukiwarek stronę opartą o system zarządzania treścią, czyli tzw. CMS. Strona estetyczna, dobrze prowadzona. I nie było by w tym nic niezwykłego, gdyby nie okazało się, że...