Zazwyczaj staram się trzymać zagadnień techniczno-praktycznych, ale ze względu na kilka ostatnich rozmów z Klientami na temat ukazujących się w sieci „atrakcyjnych” ofert promocji strony w Google, postanowiłem szerzej wyjaśnić…
30 października 2014 /Nie raz można spotkać się ze doniesieniami m.in. na forach, że kogoś strona nie otrzymała kary od Google, jest wciąż na tej samej pozycji, ale ruch z wyszukiwarki dramatycznie spadł….
6 września 2014 /„Google ukarało moją stronę stronę za to, że działa wolno” – kilka razy spotkałem się z takim stwierdzeniem na forach. Tylko, czy Google kara za prędkość strony internetowej…? Oczywiście, że tak. Jednak…
30 marca 2014 /PageRank (PR) to wskaźnik znany przez wszystkich, którzy interesują się pozycją własnej strony internetowej. Jednak jaki ma on wymiar w obecnych czasach i jak wpływa na proces pozycjonowania oraz czy…
15 kwietnia 2013 /Pojęcie „kradzieży kliknięć” (ang. Clickjacking) nie jest nowe, To szkodliwa technika, która m.in. wprowadza nieświadomego użytkownika w błąd i wyłudza kliknięcia w elementy strony internetowej, które nie są rzeczywistą witryną…
25 marca 2013 /Każdy kto posiada stronę internetową chciałby by zajmowała ona najwyższe pozycję w wynikach wyszukiwań. W przypadku stron firmowych i sklepów internetowych jest to czasami jedyna forma reklamy i sposób pozyskiwania…
6 marca 2013 /Na samym początku wspomnę, że w przypadku nałożenia na stronę którejś z kar, nie skupiajmy się na tym, jak dokładnie wyszukiwarka Google zorientowała się, że ją oszukujemy i próbujemy manipulować…
9 listopada 2012 /Najważniejszą rzeczą w przypadku pozycjonowania strony czy sklepu internetowego jest nasza zdolność do rozumienia podstaw – czym jest optymalizacja strony dla wyszukiwarek (ang. Search Engine Optimization), w skrócie SEO. Obecnie…
11 września 2012 /