Kategoria: Warto wiedzieć

  • TOP 1-3 w Google! Co może kryć się pod tym hasłem?

    TOP 1-3 w Google! Co może kryć się pod tym hasłem?

    Zazwyczaj staram się trzymać zagadnień techniczno-praktycznych, ale ze względu na kilka ostatnich rozmów z Klientami na temat ukazujących się w sieci „atrakcyjnych” ofert promocji strony w Google, postanowiłem szerzej wyjaśnić…

    30 października 2014 / Liczba komentarzy4 / Warto wiedzieć
  • Spadek ruchu na stronie

    Spadek ruchu na stronie, ale nie pozycji

    Nie raz można spotkać się ze doniesieniami m.in. na forach, że kogoś strona nie otrzymała kary od Google, jest wciąż na tej samej pozycji, ale ruch z wyszukiwarki dramatycznie spadł….

    6 września 2014 / Liczba komentarzy0 / Warto wiedzieć
  • Strona działa za wolno – kogo winić?

    Strona działa za wolno – kogo winić?

    „Google ukarało moją stronę stronę za to, że działa wolno”  – kilka razy spotkałem się z takim stwierdzeniem na forach. Tylko, czy Google kara za prędkość strony internetowej…? Oczywiście, że tak. Jednak…

    30 marca 2014 / Liczba komentarzy5 / Warto wiedzieć
  • PageRank – martwy i lubiany wskaźnik

    PageRank – martwy i lubiany wskaźnik

    PageRank (PR) to wskaźnik znany przez wszystkich, którzy interesują się pozycją własnej strony internetowej. Jednak jaki ma on wymiar w obecnych czasach i jak wpływa na proces pozycjonowania oraz czy…

    15 kwietnia 2013 / Liczba komentarzy1 / Warto wiedzieć
  • Clickjacking i jak może być niebezpieczny

    Clickjacking i jak może być niebezpieczny

    Pojęcie „kradzieży kliknięć” (ang. Clickjacking) nie jest nowe, To szkodliwa technika, która m.in. wprowadza nieświadomego użytkownika w błąd i wyłudza kliknięcia w elementy strony internetowej, które nie są rzeczywistą witryną…

    25 marca 2013 / Liczba komentarzy0 / Warto wiedzieć
  • Repozycjonowanie strony i podwójna stawka za pozycjonowanie

    Repozycjonowanie strony i podwójna stawka za pozycjonowanie

    Każdy kto posiada stronę internetową chciałby by zajmowała ona najwyższe pozycję w wynikach wyszukiwań. W przypadku stron firmowych i sklepów internetowych jest to czasami jedyna forma reklamy i sposób pozyskiwania…

    6 marca 2013 / Liczba komentarzy3 / Warto wiedzieć
  • Kary Google, jak je rozpoznać i czym się różnią?

    Kary Google, jak je rozpoznać i czym się różnią?

    Na samym początku wspomnę, że w przypadku nałożenia na stronę którejś z kar, nie skupiajmy się na tym, jak dokładnie wyszukiwarka Google zorientowała się, że ją oszukujemy i próbujemy manipulować…

    9 listopada 2012 / Liczba komentarzy0 / Warto wiedzieć
  • Jak samodzielnie pozycjonować stronę, czyli podstawy SEO

    Jak samodzielnie pozycjonować stronę, czyli podstawy SEO

    Najważniejszą rzeczą w przypadku pozycjonowania strony czy sklepu internetowego jest nasza zdolność do rozumienia podstaw – czym jest optymalizacja strony dla wyszukiwarek (ang. Search Engine Optimization), w skrócie SEO. Obecnie…

    11 września 2012 / Liczba komentarzy1 / Warto wiedzieć