Kategoria: Marketing / SEO

Pozycjonowanie na mapach Google i plik KML 0

Pozycjonowanie na mapach Google i plik KML

Zdecydowanie najmniej wykorzystywaną taktyką pozycjonowania na mapach Google i nie tylko jest korzystanie z geolokalizacji firmy i plików KML. O ile lokalizacje naszej firmy możemy zawrzeć np. w stopce każdej strony – Google świetnie...

Social marketing i co podoba się na Facebooku? 1

Social marketing i co podoba się na Facebooku?

Social marketing kojarzy się wielu z promocją na portalach społecznościowych takich, jak np. Facebook. Wiele umieszcza na nim wpisy, udostępnia linki i samemu daje wyrazy uznania wciskając „Lubię to”. Jednak wyglądają upodobania osób korzystających...

Pozycjonowanie lokalne, czyli co jest ważne? 3

Pozycjonowanie lokalne, czyli co jest ważne?

Biorąc pod uwagę wciąż zmieniające się warunki wyświetlania wyników wyszukiwań i zmiany jakie zachodzą w Google, wiele osób związanych zawodowo z pozycjonowaniem i nie tylko, interesuje się wynikami lokalnymi. Pozycjonowanie lokalne coraz bardziej przybiera...

Jak Google zaniża jakość internetu i stron www? 1

Jak Google zaniża jakość internetu i stron www?

Jeszcze 15 lat temu praktycznie nikt nie wiedział co to jest optymalizacja strony dla wyszukiwarek, czy tworzenie złożonego zaplecza tylko i wyłącznie po to, by zyskać kilka oczek w wynikach wyszukiwania. 15 lat temu...

Pozycjonowanie młodych domen 2

Pozycjonowanie młodych domen

Pozycjonowanie młodych domen jest sprawą nadzwyczaj delikatną. Osoby zaczynające ich promocję, najczęściej amatorzy, zapominają o kilku istotnych problemach związanych z pozycjonowaniem ich witryn, które po pewnym czasie mogą negatywnie odbić się na późniejszej pozycji...

Przyszłe zmiany, czyli jak myśli Google? 9

Przyszłe zmiany, czyli jak myśli Google?

Mniej więcej 96% przychodów Google pochodzi z reklam, a ten dochód jest całkowicie uzależniony od  zapewnienia dobrych wyników wyszukiwania. To powoduje,  że ludzie wracają właśnie do tej wyszukiwarki oraz korzystać z niej zaczynają nowi....

Jak uwidocznić lokalną firmę w Google? 2

Jak uwidocznić lokalną firmę w Google?

97% konsumentów szuka lokalnych firm w internecie. Powoduje to, że coraz więcej właścicieli małych firm zaczęło interesować się marketingiem w internecie, a w szczególności pozycjonowaniem. Niestety większość z nich pozycjonuje strony na własną rękę...

Poziomy indeksowania strony w Google 0

Poziomy indeksowania strony w Google

Jednym z często padających w internecie pytań z zakresu działania wyszukiwarek i pozycji w nich są problemy z indeksowaniem strony oraz wielkość przekazywanej mocy linków wychodzących. Musimy pamiętać, że wyszukiwarki takie, jak Google czy...

Google+ generuje błędy witryny w WMT 2

Google+ generuje błędy witryny w WMT

Dzielenie się linkami na platformie Google+ przyniosło ciekawe efekty. Google błędnie zaindeksowało poprawne linki  umieszczone na własnej stronie. Dla przykładu przytoczę dwa z nich:     A oto co generują Narzędzia dla webmasterów >...

Dlaczego SEO nigdy nie umrze? 3

Dlaczego SEO nigdy nie umrze?

Zacznijmy od krótkich definicji czym jest social media marketing a co to optymalizacja dla wyszukiwarek (SEO) i buzz marketing w dobie internetu.   Social Media Marketing odnosi się do procesu zdobywania ruchu w witrynie...