Reklama w Google
(Kampania Google Ads)

Linki sponsorowane, Google AdWords

Linki sponsorowane Google Ads (dawniej AdWords) są najszybszym sposobem na reklamę w Google oraz na wielu popularnych stronach i serwisach z nim współpracujących. Efekty ich działania widać natychmiast po rozpoczęciu kampanii. Dodatkowo, płacisz tylko i wyłącznie, gdy ktoś za ich pomocą wejdzie na Twoją stronę (ang. Pay Per Click - PPC).

Kolejną zaletą jest to, że koszty kampanii i poszczególnych słów ustalane są samodzielnie a wydatki w pełni kontrolowane.



Zapytaj o bezpłatną wycenę




Strona z wynikami Google


Reklama w Google Ads

Optymalizacja strony pod reklamę Google Ads

Google ustalając koszt za słowo kluczowe analizuje stronę docelową. Stąd proces optymalizacji strony przed uruchomieniem kampanii jest niezbędny i podobny do tego, jaki przechodzi strona do pozycjonowania. Dlatego tak często polecam łączenie tych dwóch form promocji strony (wyniki Google płatne i darmowe). Tym samym Twoja strona ukarze się na co najmniej dwóch pozycjach w wynikach wyszukiwania.

Optymalizacji strony



Zalety korzystania z kampanii
Google Ads (AdWords)

  • Reklama jest widoczna w internecie zaraz po jej utworzeniu.
  • Uzyskujesz pełną kontrolę nad przebiegiem i kosztami kampanii.
  • Masz dostęp do zaawansowanych statystyk Google i wgląd we wszelkie dane dotyczące reklamy.

Cena reklamy w Google Ads

Wielkość budżetu reklamy w Google ustala Klient. Nie ma ograniczeń co do kosztów kampanii linków sponsorowanych. Jednak dobrze prowadzona kampania reklamowa wymaga bezustannego nadzoru (analizy danych czy reagowania na zmiany). Stąd ostateczna cena jest powiększona o koszt obsługi reklamy oraz przygotowania strony (optymalizacji strony).


A może pozycjonowanie?



Użytkowanie strony internetowej oznacza zgodę na używanie plików Cookie. Nie pokazuj tego powiadomienia