Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie stron www i sklepów internetowych

Pozycjonowanie szerokie polega w dużym stopniu na wygenerowaniu dużego i dobrej jakości ruchu na stronie. Oznacza to, że najważniejszym staje się ilość osób, które odwiedziły Twoją stronę. Rozliczenie za pozycjonowanie również następuje na zasadzie za efekt, lecz mierzona jest tu np. dokładna liczba odwiedzin (unikalnych lub liczba ogólna). Stawki ustalane są indywidualnie dla witryny oraz branży.

Ten rodzaj pozycjonowania zalecany jest najczęściej dla sklepów internetowych i portali. A to dlatego, że zakres oferowanych przez nie produktów, usług lub informacji jest bardzo duży i pozycjonowanie na frazy musiałoby obejmować setki, a nawet tysiące słów kluczowych, co byłoby nieopłacalne oraz mało efektywne. Pozycjonowanie sklepu przybiera więc formę kampanii linków sponsorowanych, lecz zważywszy na fakt, że naturalne wyniki wyszukiwania cieszą się większym zaufaniem internautów, jest skuteczniejsze w tym przypadku.

Zapytaj o bezpłatną wycenę


Jak wygląda efekt pozycjonowania long tail?

Bezpośrednim efektem pozycjonowania szerokiego jest wzrost odwiedzin strony internetowej. Dla Ciebie oznacza to, że zwiększy się znacznie ilość potencjalnych Klientów, którzy zapoznają się z ofertą przedstawioną na Twojej stronie. Dodatkowo, przy odpowiedniej optymalizacji strony, wzrośnie też wielkość Twojej sprzedaży (konwersja na stronie), a co za tym idzie - różnież zwrot z inwestycji (ROI) na reklame w internecie.


Skuteczność pozycjonowania szerokiego


Zobacz, na czym polega pozycjonowanie na frazy


Użytkowanie strony internetowej oznacza zgodę na używanie plików Cookie. Nie pokazuj tego powiadomienia