Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne stron internetowych

Masz stronę internetową a Twoja firma posiada zasięg lokalny lub regionalny. Musisz wiedzieć, że skuteczne pozycjonowanie lokalne jest w stanie znacznie zwiększyć Twoje obroty. A to dlatego, że w wyszukiwarce Google, 97% osób szukających usług lub produktów, szuka ich w swojej okolicy lub regione.

Zmiany, jakie zachodzą od lat w Google mają w dużej mierze na celu lepsze uwidocznienie firm działających czy świadczących usługi lokalnie. Wzrost widoczności w wyszukiwarkach lokalnych firm umożliwił im konkurowanie nawet z największymi w branży.



Zapytaj o bezpłatną wycenę



Przykładowe wyniki lokalne Google

Pozycjonowanie regionalne

Cena za pozycjonowanie lokalne

W odróżnieniu od dużych kampanii, lokalna reklama w Google nie wiąże się wcale z wysokimi kosztami jej prowadzenia. Głównie dlatego, że obejmuje niewielki "obszar" internetu, na którym konkurencja jest mniejsza (np. lokalny warsztat samochodowy w Szczecinie nie będzie konkurował z takim samym warsztatem w Katowicach).



Szczegóły oferty

  • Bezpłatna analiza słów kluczowych
  • Optymalizacja strony wliczona w cenę pozycjonowania
  • Pozycjonowanie nie łamiące wytycznych Google
  • Szczegółowa informacja na temat całego procesu pozycjonowania
  • Koszt miesięczny za usługę od 500 zł netto (ustalany indywidualnie)

W skład usługi pozycjonowania wchodzi

Dobór lokalnych fraz

Słowa kluczowe dobierane są z uwzględnieniem dwóch kryteriów: muszą odpowiadać lokalizacji Twojej oferty oraz co najważniejsze, osoby szukujące muszą je wpisywać w wyszukiwarkę.

Analiza konkurencji

Sprawdzimy, jak wygląda Twoja konkurencja i w jaki sposób prowadzą działania marketingowe. Następnie, opracujemy własne - skuteczniejsze.

Optymalizacja strony

Mając już wybrane słowa kluczowe, przystąpimy do optymalizacji Twojej strony. Dotyczyć ona będzie w dużej mierze zawartych na niej treści (także kodu strony).

Popularyzacja w internecie

Strona widoczna w wynikach lokalnych Google musi być popularna w internecie. I właśnie na tym etapie prawie cały nakład pracy idzie na dotarcie z nią do jak największej liczby miejsc.

Analiza efektów i dalszy rozwój

Ważnym elementem tego etapu jest analiza ruchu na stronie oraz ustalenie dalszego rozwoju promocji. Wszelkie dotychczasowe punkty będą wykonywane cyklicznie w celu zmaksymalizowania ich efektu.

Użytkowanie strony internetowej oznacza zgodę na używanie plików Cookie. Nie pokazuj tego powiadomienia