Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie stron www i sklepów internetowych

Pozycjonowanie szerokie polega w dużym stopniu na wygenerowaniu dużego, dobrej jakości ruchu na stronie. Oznacza to nic innego, jak skupienie się na ilość osób - klientów, którzy odwiedzili Twoją stronę, za sprawą powiązanych ze stroną słów kluczowych.

Ten rodzaj pozycjonowania zalecany jest najczęściej dla sklepów internetowych i portali. A to dlatego, że zakres oferowanych przez nie produktów, usług lub informacji jest bardzo duży i pozycjonowanie na frazy musiałoby obejmować setki, a nawet tysiące słów kluczowych, co byłoby po prostu nieopłacalne.




Zapytaj o bezpłatną wycenę




Wzrost liczby odwiedzających

Skuteczność pozycjonowania szerokiego


Jak wygląda efekt pozycjonowania long tail?

Bezpośrednim efektem pozycjonowania szerokiego jest wzrost odwiedzin strony internetowej. Ludzie trafiają na Twoją stronę za pomocą setek, czy tysięcy słów kluczowych powiązanych z jej tematyką czy ofertą. Dla Ciebie oznacza to nic innego, jak znacznu wzrost ilość potencjalnych Klientów. Dodatkowo, za sprawą odpowiedniej optymalizacji strony, osoby ją odwiedzające, łatwiej znajdą na niej to, czego szukają.

Optymalizacja strony / sklepu




W skład usługi pozycjonowania wchodzi

Dobór odpowiednich słów kluczowych

Pozycjonowanie zależy od wybrania najlepszych słów kluczowych. Dobór tych właściwych przekłada się bezpośrednio na liczbę odwiedzin strony, a tym samym na liczbę Klientów, którzy zapoznają się z Twoją ofertą.

Analiza konkurencji

Twoja strona jest jedną z wielu. By wyprzedzić konkurencję, należy poznać jej metody działania i opracować własne - skuteczniejsze. Działając tylko w ten sposób można mieć pewność, że inwestycja w reklamę w internecie odniesie spodziewany efekt.

Optymalizacja strony

Następnym krokiem jest umieszczenie słów kluczowych ich w treści strony tak, by wyszukiwarka je znalazła. Właśnie od odpowiedniej optymalizacji strony, w dużej części zależy czas i ilość pracy, jakie potrzebne będą do osiągnięcia zamierzonej pozycji.

Popularyzacja w internecie

Dobór słów i zrozumieniu przez Google tematyki strony to jedno. By wyszukiwarka uznała stronę za rzeczywiście atrakcyjną i wartą wysokiej pozycji, należy zadbać o jej popularność w internecie.

Analiza efektów i dalszy rozwój

To czas na bezustanny nadzór nad procesem pozycjonowanie (m.in. analizą ruchu na stronie) oraz dalszym rozwojem witryny.





Sprawdź też pozycjonowanie na frazy



Użytkowanie strony internetowej oznacza zgodę na używanie plików Cookie. Nie pokazuj tego powiadomienia