Pakiety SEM (pozycjonowanie + linki sponsorowane)
Najpopularniejszymi kanałami promocji w internecie są pozycjonowanie i linki sponsorowane. Poleganie wyłącznie na jednym z nich może znacznie zmniejszyć zyski z reklamy.
Czym dokładnie są pakiety SEM? Otóż wiele osób poszukuje ofert usług, które wypromują jego firmę za pomocą wyszukiwarek internetowych lub reklamy kontekstowej na popularnych portalach, forach lub serwisach. Zastanawiają się, która forma reklamy będzie dla nich odpowiednia (pozycjonowanie czy linki sponsorowane). Pakiet SEO/PPC to zbiór metod skupiających w sobie obie formy, z tą różnicą, że są dostosowane do konkretnej branży i prezentowanej przez Ciebie oferty.
Na czym polega działanie pakietów SEM
Dopasowane działania marketingowe
Dlaczego pakiet jest lepszy od pojedynczych usług? Powód jest prosty – zależy nam na skuteczności działań marketingowych. Dodatkowo, mamy dużą elastyczność co do optymalizacji reklamy. Nie musimy trzymać się wyłącznie jednej strategii promocji, możemy je dowolnie łączyć, by zmaksymalizować efekt promocji w internecie.
Jakie są różnice między pakietami?
Jakość usług pozostaje identyczna, jednak im wyższy pakiet, tym efekty będą szybsze i bardziej wyraźne. Spowodowane jest to tym, że cena pakietu zależy od liczby godzin w miesiącu poświęconych analizie, optymalizacji, pozycjonowaniu strony oraz prowadzeniu kampanii linków sponsorowanych (PPC).
Kiedy będzie widać pierwsze efekty?
Wyraźny efekt pozycjonowania widać zazwyczaj kilka tygodni od rozpoczęcia procesu. Ze względu na złożoność całego procesu i częste zmiany w wyszukiwarkach, dokładniejsze ustalenie terminu nie jest możliwe. W tym czasie, prezentację Twojej oferty przejmuje w znacznym zakresie kampania PPC i to ona z początku odpowiadać będzie za pozyskiwanie nowych Klientów.
Co zawierają poszczególne pakiety SEO
- Nieograniczona liczba słów kluczowych – wybieramy zestaw słów/fraz, które dają największy zwrot z inwestycji (ROI) i odpowiednią liczbę odwiedzin strony, biorąc pod uwagę budżet, którym dysponujemy oraz konkurencje w branży.
- Bezpłatna optymalizacja strony – przed rozpoczęciem pozycjonowania, każda strona dostosowywana jest do wymagań wyszukiwarek oraz dopasowywana do pytań zadawanych jej przez osoby poszukujące Twojej oferty.
- Analiza ruchu na stronie – zarówno ilość, jak i same słowa kluczowe, na których będzie opierać się reklama, mogą ulec zmianie, np. ze względu na sezonowość niektórych usług czy towarów. Analiza ruchu na stronie i konkurencji przebiega w sposób ciągły, a naszym zadaniem jest optymalizacja i pozycjonowanie Twojej strony w taki sposób, by podążała za zmieniającymi się trendami wyszukiwań.
- Brak ukrytych zobowiązań – umowa jest bezterminowa, nie stosujemy wielomiesięcznych zobowiązań ani spełniania dodatkowych warunków.
- Jawność działań – wykupując pakiet SEO/PPC otrzymasz bezpłatny dostęp do narzędzi, za pomocą których możesz nadzorować cały proces oraz pomoc w korzystaniu z nich.
- Raport – oprócz możliwości nadzorowania procesu, co miesiąc otrzymasz szczegółowy raport z przebiegu prac.