Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie stron www i sklepów internetowych

Pozycjonowanie ma na celu umiejscowić Twoją stronę lub sklep internetowy, na pierwszych miejscach pierwszej strony wyników Google. Dla Ciebie to gwarancja sprzedaży Twoich usług czy produktów.

Za efekt pozycjonowania można przyjąć: osiągnięcie zamierzonej pozycji w wyszukiwarce, optymalizację sklepu pod dużą liczbę wejść z wielu fraz kluczowych (pozycjonowanie szerokie, long tail) czy osiągnięcie pewnego poziomu unikalnych odwiedzin w miesiącu. Pozycjonowanie polega na ogólnej poprawie ilości i jakość ruchu na stronie.

Kluczem do osiągnięcia zamierzonego efektu jest wybór odpowiednich metod. I tak usługę możemy podzielić na pozycjonowanie na frazy, pozycjonowanie szerokie (tzw. „długi ogon”, ang. „long tail”) lub pozycjonowanie lokalne (regionalne).

 

Zapytaj o bezpłatną wycenę

Pozycjonowanie szerokie

Sprawdza się w promocji stron i sklepów internetowych, które w swojej ofercie posiadają setki czy tysiące produktów. Pozycjonowanie ma przyciągnąć, jak najwięcej odwiedzających, na jak najwięcej słów kluczowych.

Pozycjonowanie sklepu

Pozycjonowanie słów kluczowych

To działania, które mają na celu podwyższyć w wynikach wyszukiwania pozycję Twojej strony na wybrane słowa kluczowe. Metoda zalecana jest dla osób i firm oferujących wąski zakres produktów, z których wyodrębnić można kilka, kilkanaście fraz do pozycjonowania.

Pozycjonowanie na frazy

 

Przewagą pozycjonowania na reklamą w Google za pomocą linków sponsorowanych Google Ads (dawne Adwords) jest stabilności efektów. Obie usługi są płatne, jednak w przeciwieństwie do pozycjonowania, w momencie zakończenia kampanii Google Ads, Twoja strona natychmiast znika z zajmowanych w wynikach wyszukiwania miejsc. Natomiast efekt pozycjonowania, potrafi się utrzymywać nawet wiele miesięcy po zakończeniu wszelkich działań.

W skład usługi pozycjonowania strony wchodzi

Dobór najlepszych słów kluczowych Słowa kluczowe są fundamentem wszystkich działań związanych z pozycjonowaniem w wyszukiwarkach. To od ich wyboru zależy ostateczny efekt.
Analiza konkurencji W każdej branży trzeba liczyć się z konkurencją. By ją wyprzedzić w wynikach wyszukiwania, musimy poznać jej metody działania i opracować własne – skuteczniejsze.
Optymalizacja strony (On-Page SEO) Optymalizacja ma za zadanie poprawę kodu strony czy treści do zamierzonych efektów. Dzięki optymalizacji, nasze intencje dla wyszukiwarki będzą oczywiste.
Popularyzacja w internecie Słowa kluczowe i optymalizacja na stronie pomagają wyszukiwarce w zrozumieniu jej tematyki, jednak by uznała ją za rzeczywiście atrakcyjną i wartą wysokiej pozycji, należy zadbać o jej popularność w internecie.
Analiza efektów i dalszy rozwój Ostatnim zadaniem jest bezustanny nadzór nad procesem pozycjonowanie (m.in. analiza ruchu na stronie) oraz dalszy rozwój witryny.

 

 

Cennik pozycjonowania