Warunki umowy i stawki za pozycjonowanie

Umowa na pozycjonowanie strony

Umowę na pozycjonowanie strony www staramy się dostosować do szczególnych potrzeb naszych Klientów. Nie mamy jednego, gotowego szablonu, gdyż każde zlecenie ma swoją indywidualną specyfikę oraz wymagania.

Głównym powodem tego jest to, że końcowe efekty nie zawsze muszą pokrywać się tylko i wyłącznie ze zdobyciem wysokich miejsc w wynikach wyszukiwania. Czasami zależy nam na promocji marki/produktu, czasami na dużej ilości osób odwiedzających stronę czy sklep internetowy. Poza tym, najlepsza umowa jest taka, na której ostateczny kształt sami mieliśmy wpływ poprzez negocjowanie jej warunków.

Zapytaj o warunki umowy


Stawki za efekt

Jedną z najstarszych i wciąż popularnych form rozliczeń za pozycjonowanie jest ustalenie konkretnych stawek za osiągnięcie określonego efektu - zazwyczaj miejsca w TOP10 wyników wyszukiwania. Jest to bardzo popularne rozliczenie głównie w przypadku średnio i nisko konkurencyjnych słów kluczowych, przy których efekt pozycjonowania widać czasami po 2-4 miesiącach. W takim modelu rozliczeń umowa sporządana jest na minimalny okres konieczny do osiągnięcia celu.

Rozliczenie następuje dopiero po osiągnięciu pierwszej dziesiątki wyników, natomiast wysokość kwoty zależy od aktualnej pozycji.

Dowiedź się, jak wyceniamy słowa



Stała stawka za pozycjonowanie

Ten model rozliczenia za pozycjonowanie należy do najbardziej korzystnych dla Klienta, gdyż daje możliwość rozwiązania umowy w dowolnym momencie, bez podania przyczyny i spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków. Dlaczego jest korzystny? Nie zawiera okresów obowiązywania umowy, a nas zobowiązuje do świadczenia usług najwyższej jakości, w przeciwnym razie, Klient w każdej chwili może z nich zrezygnować.

Cena za pozycjonowanie słowa/frazy jest niższa, niż w przypadku rozliczenia "za efekt". Jednak obowiązuje stała opłata miesięczna. Dodatkowo, do tej formy rozliczenia za pozycjonowanie, oferujemy wliczoną w koszt kampanię reklamową w Google AdWords, do czasu osiągnięcia przez słowa kluczowe pierwszej strony wyników wyszukiwania. Zaletą tego modelu jest też to, że osoby zaczynają licznie odwiedzać stronę internetową, zanim osiągnie ona wysokie pozycję w wyszukiwarce.



Za określone zdarzenia na stronie

W tym modelu, rozliczenie następuje za z góry ustalone zdarzenie. Może to być np. liczba wejść na stronę, dokonanie rejestracji nowego użytkownika, zakup w sklepie internetowym. Jednak w tym przypadku, skuteczność działań zależy od ścisłej współpracy pomiędzy firmą SEO a Klientem. Konieczne jest wtedy udostępnienie bieżących statystyk strony czy sklepu.


Istnieje także możliwość indywidualnego ustalenia modelu rozliczeń za pozycjonowanie strony www czy sklepu internetowego. Warunki umowy zależą więc w dużej mierze od oczekiwań naszych Klientów.


Użytkowanie strony internetowej oznacza zgodę na używanie plików Cookie. Nie pokazuj tego powiadomienia