Cena reklamy w Google AdWords

Linki sponsorowane, Google AdWords

Wielkość budżetu reklamy w Google ustala Klient. Nie ma ograniczeń co do kosztów kampanii linków sponsorowanych. Nie ma też jednej, ustalonej stawki. Zmienia się ona w zależności od branży, w obrębie której prowadzimy kampanię reklamową Google AdWords.

Spowodowane jest to w dużej mierze dysproporcją w nasileniu działań marketingowych pomiędzy różnymi branżami. Inne czynniki wpływające na cenę reklamy w Google związane są bezpośrednio z jej strategią i prowadzeniem.



Zapytaj o bezpłatną wycenę


Co wpływa na koszty reklamy w Google?

Cena reklamy w Google AdWords

Jednym z podstawowych kryteriów, na którym zależy reklamodawcom jest koszt za kliknięcie w reklamę (CPC). Jest to stawka, jaką jesteś w stanie zapłacić, by Twoja reklama ukazała się wyżej od innych.
Prowadząc kampanię linków sponsorowanych, staramy się jak najbardziej obniżyć tą kwotę, podnosząc tym samym liczbę osób, do których ona trafia. Czasami udaje się to zrobić trafniej dobierając strony docelowe, dla reklam lub wykorzystać nowe, bardziej sprecyzowane słowa kluczowe. Jednak wszelkie działania, które prowadzimy dążą do lepszego wykorzystania budżetu, który został zainwestowany w reklamę.


Użytkowanie strony internetowej oznacza zgodę na używanie plików Cookie. Nie pokazuj tego powiadomienia