Reklama kontekstowa

Reklama kontekstowa

Reklama kontekstowa to wysoko skuteczna forma promocji polegająca na umieszczaniu na stronach internetowych, portalach lub serwisach odpowiednio dopasowanych tematycznie treści promujących Twoją stronę, produkt, usługę. Treść reklamy na stronie, na której jest wyświetlana, dobierana jest pod względem zgodności tematycznej - system określa o czym jest strona i dobiera do niej pasującą reklamę. Taka metoda jest powszechnie akceptowana przez osoby, do których zamierzamy dotrzeć ze względu na swoją pozornie niską agresywność.


Dobrym przykładem jest tu np. sieć reklamowa AdWords od Google i Adkontekst - Wirtualna Polska czy OnetKontekst portalu Onet. Reklamy wyświetlane są przez specjalne programy analizujące treść konkretnej podstrony. Jeżeli odpowiada ona tematycznie naszej reklamie następuje jej wyświetlenie. Dodatkowo, to my możemy ustalić, na których stronach i w których serwisach pojawią się nasze reklamy. Płatności zaś odbywają się zazwyczaj dopiero za kliknięcie w reklamę.


Koszt kampanii Google AdWords


Przykład: przeglądając stronę internetową dotyczącą usług finansowych takich, jak kredyty, pożyczki czy leasingi możemy ujżeć takie oto reklamy:


Reklama kontekstowa - rodzaje


Prowadzimy kampanie reklamy kontekstowej w dwóch najpopularniejszych w naszym kraju sieciach:


Miejsca reklamy kontekstowej


Dodatkową zaletą powyższych sieci reklamowych jest samodzielne ustalanie budżetu kampanii. Nie ma więc ograniczeń co do kwoty minimalnej, jaką zamierzamy wydać na promocję


Użytkowanie strony internetowej oznacza zgodę na używanie plików Cookie. Nie pokazuj tego powiadomienia