Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie stron www i sklepów internetowych

W naszym wykonaniu, pozycjonowanie ma na celu podwyższyć pozycję strony, by ta znajdowała się na pierwszej stronie wyników Google. Dla Ciebie wiąże się to z gwarancją sprzedaży usług i produktów.

Pozycjonowanie strony lub sklepu internetowego to szereg działań mających m.in. na celu wzrost pozycji strony w naturalnych wynikach wyszukiwania. Za efekt pozycjonowania można przyjąć: osiągnięcie zamierzonej pozycji w wyszukiwarce, optymalizację sklepu pod dużą liczbę wejść z wielu fraz kluczowych (pozycjonowanie szerokie, long tail) czy osiągnięcie pewnego poziomu unikalnych odwiedzin w miesiącu. Pozycjonowanie polega na ogólnej poprawie ilości i jakość ruchu na stronie.

Jednakże kluczem do osiągnięcia zamierzonego efektu jest wybór odpowiednich metod. I tak usługę możemy podzielić na pozycjonowanie na frazy (globalne), pozycjonowanie szerokie (tzw. "długi ogon", ang. "long tail") lub pozycjonowanie lokalne (regionalne).

Zapytaj o bezpłatną wycenę

Pozycjonowanie na frazy

To działania, które mają na celu podwyższyć w wynikach wyszukiwania pozycję Twojej strony na wybrane słowa kluczowe. Metoda zalecana jest dla osób i firm oferujących wązki zakres produktów, z których wyodrębnić można kilka, kilkanaście fraz do pozycjonowania.
więcej

Pozycjonowanie szerokie

Ten model najlepiej sprawdza się w promocji firm, serwisów i sklepów internetowych, które w swojej ofercie posiadają setki czy tysiące różnych produktów. Działania przybierają wtedy formę, mającą na celu przyciągnąć jak najwięcej odwiedzających, na wiele słów kluczowych.
więcej

W skład usług pozycjonowania wchodzi:

  • Dobór najlepszych słów kluczowych

    Słowa kluczowe są fundamentem wszystkich działań związanych z pozycjonowaniem w wyszukiwarkach. To od ich wyboru zależy w dużej mierze ostateczny efekt całej kampanii. Dlatego też dobierane są na podstawie dokładnych badań ich skuteczności oraz bezustannie weryfikowane w trakcie całego procesu.

  • Analiza konkurencji

    W każdej branży trzeba liczyć się z konkurencją. Niekiedy nie stanowi ona wyzwania, lecz coraz częściej należy liczyć z jej umacniającą się pozycją. Zdaża się również, że już silnie zdominowała internet. By ją wyprzedzić w naturalnych wynikach wyszukiwania, musimy poznać jej metody działania i opracować własne - skuteczniejsze.

  • Optymalizacja strony

    Optymalizacja ma za zadanie dostosowanie zawartości strony (kodu, tekstu, plików graficznych) do zamierzonych efektów. Np. jeżeli sklep internetowy sprzedaje obuwię dla dzieci - wyszukiwarka nie zawsze musi to wiedzieć. Dzięki optymalizacji treści, wszystko będzie dla niej oczywiste.

  • Popularyzacja w internecie

    Odpowiednie słowa kluczowe i optymalizacja pomagają wyszukiwarce w zrozumieniu tematyki strony, jednak by uznała stronę za rzeczywiście atrakcyjną i wartą wysokiej pozycji, należy zadbać o jej popularność w internecie. Najczęściej promocja w sieci przybiera formę różnorodnych odnośników i wzmianek na blogach, forach czy innych serwisach społecznościowych.

  • Analiza efektów i dalszy rozwój

    Dobór słów kluczowych, optymalizacja i popularyzacja już nie wystarcza. Po wykonaniu powyższych czynności, konieczny będzie bezustanny nadzór nad procesem pozycjonowanie (m.in. analiza ruchu na stronie) oraz dalszy rozwój witryny. Dlatego też, będziemy się rozwijać pozycjonowaną stronę lub sugerować kierunek, w sposób przyjazny dla wyszukiwarek i osób ją odwiedzających.


Użytkowanie strony internetowej oznacza zgodę na używanie plików Cookie. Nie pokazuj tego powiadomienia