Uzupełnienie pozycjonowania lokalnego

Doskonałym uzupełnieniem pozycjonowania strony internetowej firmy o zasięgu lokalnym jest ukierunkowana na określony region, kampania reklamowa Google AdWords. Musi ona jednak objąć nie tylko wyniki wyszukiwań, ale i popularne strony oraz serwisy o charakterze lokalnym, np. miejskie portale i serwisy informacyjne.


Efektem tego będzie pełne wykorzystanie źródeł promocji firmy, jakie oferuje wyszukiwarka i sieć reklamowa Google.

Prowadzenie takiej promocji nie koniecznie musi wiązać się z wysokimi kosztami. Pamiętajmy, że działamy w ograniczonym rejonie, więc możemy dokładnie ukierunkować wykorzystanie środków.


Pozycjonowanie lokalne i kampania linków sponsorowanych


Dodatkowo, kampania reklamowa AdWords jest doskonałym uzupełnieniem pozycjonowania lokalnego, gdyż efekty widoczne są zaraz po jej rozpoczęciu, natomiast wysokie pozycję w wynikach wyszukiwania zdobywa się z czasem.


Zobacz, czym są linki sponsorowane w Google


Użytkowanie strony internetowej oznacza zgodę na używanie plików Cookie. Nie pokazuj tego powiadomienia