Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne stron internetowych

Czy Twoja firma posiada zasięg lokalny lub regionalny? Czy masz stronę firmową? Jeżeli TAK, to musisz wiedzieć, że skuteczne pozycjonowanie lokalne jest w stanie znacznie zwiększyć Twoje dochody. W Google, 97% osób szukających usług lub produktów, wpisuje frazy zawierające konkretną lokalizację (miasto, region).

Zmiany, jakie zaszły w wyszukiwarkce Google w minionych latach mają na celu właśnie promocję małych i średnich firm działających/świadczących usługi lokalne. Wzrost zainteresowania Google promocją małych firm umożliwił im konkurowanie nawet z największymi w branży.



Zapytaj o bezpłatną wycenę


W odróżnieniu od dużych kampanii, promocja w wyszukiwarkach firm lokalnych nie wiąże się wcale z wysokimi kosztami. Głównie dlatego, że obejmuje niewielki "obszar" internetu a do tego jest skupiona na jednym, konkretnym celu - lokalizacji, będącej często miastem lub regionem.


Pozycjonowanie regionalne


W skład usług pozycjonowania wchodzi:

  • Dobór lokalnych słów kluczowych

    Słowa kluczowe dobierane są z uwzględnieniem dwóch kryteriów: muszą odpowiadać lokalizacji Twojej oferty oraz co najważniejsze, osoby szukujące muszą je wpisywać w wyszukiwarkę. Dzięki temu zyskujesz gwarancję, że nasze działania będą skuteczne a Ty nie będziesz płacić za pierwsze miejsce fraz, których nikt nie używa.

  • Analiza konkurencji

    Sprawdzimy, jak wygląda Twoja konkurencja i w jaki sposób prowadzą działania marketingowe. Następnie, opracujemy własne - skuteczniejsze. Musisz jednak wiedzieć, że od poziomu konkurencji w Twojej branży i ich nakładu na promocję, za w dużej mierze cena za pozycjonowanie.

  • Optymalizacja strony

    Mając już wybrane optymalne słowa kluczowe i rozeznanie w branży oraz gotowy plan działania, przystąpimy do optymalizacji Twojej strony. Dotyczyć ona będzie w dużej mierze zawartych treści (kodu i szaty graficznej). Ten punkt jest kluczowym elementem przy pozycjonowaniu lokalnym. Musimy tak dopracować stronę internetową, by wyszukiwarka analizując ją, nie miała wątpliwości, że dotyczy właśnie tego a nie innego regionu, miasta a nawet dzielnicy.

  • Popularyzacja w internecie

    Posiadając firmę działającą w określonym regionie i oferując usługi lub produkty przeznaczone konkretnie dla niego ważne jest, by ludzie ich szukający mogli Cię z łatwością odnaleźć. Przy pozycjonowaniu lokalnym kluczową rolę dla wyszukiwarki, oprócz właściwej optymalizacji, stanowią sygnały płynące z witryn internetowych również umieszczonych na "okolicznych" portalach, serwisach czy artykułach prasowych.

  • Analiza efektów i dalszy rozwój
    Po poprawnym wykonanu wszystkich poprzednich czynności, następuje obserwacja i analiza efektów pozycjonowania. Ważnym elementem tego etapu jest analiza ruchu na stronie, oraz ustalenie dalszego rozwoju promocji. Dlatego też, musisz wiedzieć, że wszelkie dotychczasowe punkty będą wykonywane cyklicznie w celu zmaksymalizowania ich efektu. Oczywiści przebiegać będą w sposób przyjazny dla wyszukiwarek i osób ją odwiedzających.


Użytkowanie strony internetowej oznacza zgodę na używanie plików Cookie. Nie pokazuj tego powiadomienia