Pozycjonowanie na frazy

Pozycjonowanie na frazy stron internetowych

Pozycjonowanie na frazy jest formą reklamy, która polega na osiągnięciu przez stronę jak najwyższej pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania na ustalone wyrażenia. Przy tej metodzie pozycjonowania, rozliczenie następuje najczęściej za osiągnięty efekt, czyli konkretną pozycję strony na dane słowo kluczowe. Dobór najlepszych fraz do pozycjonowania jest wtedy najważniejszym punktem całego procesu promocji, gdyż to dla nich przebiegać będzie optymalizacja witryny.

Decydując się na tą metodę pozycjonowania musisz wiedzieć, że wymagać ona będzie bezustannej pracy przy dostosowaniu strony do aktualnych wytycznych Google, jej rozbudowie czy innych modyfikacjach. Jednym słowem, będziemy pracować nad poprawą jakości strony i wzrostem jej popularności w sieci.

Zapytaj o bezpłatną wycenę


O czego zależy cena za frazę?

W dużym stopniu uzależniona jest od Twojej konkurencji i ich nakładzie na reklamę w wyszukiwarce Google. Dlatego każde słowo kluczowe wyceniane jest indywidualnie. Dodatkowo, przy doborze właściwych fraz kierujemy się m.in. tym, czy: fraza na pewno odpowiada Twojej ofercie oraz czy osoby szukające, rzeczywiście wpisują ją w wyszukiwarkę. Oznacza to, że czasami słowo, które wydają się oczywiste, nie zawsze przyczynią się do wzrostu Twojej sprzedaży. My dobieramy tylko takie, dzięki którym efekt pozycjonowania przełoży się dodatnio na dochód.


Pozycjonowanie na frazy a długi ogon


Sprawdź, dla kogo jest pozycjonowanie szerokie?

W skład usług pozycjonowania wchodzi:
  • Dobór odpowiednich słów kluczowych

    Każda optymalizacja i pozycjonowanie zależy od wybrania najlepszych słów kluczowych. W przypadku tej metody, dobór tych właściwych przekłada się bezpośrednio na liczbę odwiedzin strony, a tym samym na liczbę Klientów, którzy zapoznają się z Twoją ofertą. Jesteśmy tego świadomi i dlatego wszystkie wybrane przez nas frazy podlegają wyjątkowej selekcji oraz oceny pod kątem prognozowanego ruchu z wyszukiwarki. Wybieramy tylko te właściwe.

  • Analiza konkurencji

    Musisz wiedzieć, że Twoja strona jest jedną z wielu. By wyprzedzić konkurencję, należy poznać jej metody działania i opracować własne - skuteczniejsze. Działając tylko w ten sposób można mieć pewność, że inwestycja w reklamę w internecie odniesie spodziewany efekt.

  • Optymalizacja strony

    Po wyborze właściwych słów kluczowych, najlepiej odpowiadających prezentowanej na stronie ofercie, konieczne jest umieszczenie ich w treści strony tak, by wyszukiwarka "bez wahania" rozpoznała jej tematykę. Właśnie od odpowiedniej optymalizacji strony na targetowane frazy, w dużej części zależy czas i ilość pracy, jakie potrzebne będą do osiągnięcia zamierzonej pozycji.

  • Popularyzacja w internecie

    Odpowiednie słowa kluczowe i optymalizacja pomagają wyszukiwarce w zrozumieniu tematyki strony, jednak by uznała stronę za rzeczywiście atrakcyjną i wartą wysokiej pozycji, należy zadbać o jej popularność w internecie. Najczęściej promocja w sieci przybiera formę różnorodnych odnośników i wzmianek na blogach, forach czy innych serwisach społecznościowych.

  • Analiza efektów i dalszy rozwój

    Dobór słów kluczowych, optymalizacja i popularyzacja już nie wystarcza. Po wykonaniu powyższych czynności, konieczny będzie bezustanny nadzór nad procesem pozycjonowanie (m.in. analiza ruchu na stronie) oraz dalszy rozwój witryny. Dlatego też, będziemy się rozwijać pozycjonowaną stronę lub sugerować kierunek, w sposób przyjazny dla wyszukiwarek i osób ją odwiedzających.


Użytkowanie strony internetowej oznacza zgodę na używanie plików Cookie. Nie pokazuj tego powiadomienia