Optymalizacja kampanii Google AdWords

Linki sponsorowane, Google AdWords

Kampania w sieci reklamowej Google AdWords to obecnie nierozłączna część marketingu internetowego każdej firmy. Jednak nie każda przynosi spodziewane efekty i charakteryzuje się porządanym zwrotem z inwestycji (ROI).

Najczęstsze błędy, jakie popełniane są w trakcie tworzenia i prowadzenia kampanii reklamowej AdWords to: nieodpowiednie określenie celu kampanii, powtarzające się słowa kluczowe, brak organizacji tematycznej kampanii, błędna lokalizacja i miejsca docelowe, niejasne i skomplikowane hasła reklamowe, źle dobrane strony docelowe dla reklam.

Rozwiązanie stanowi gruntowna ocena rynku, potrzeb Klienta oraz optymalizacja konta Google AdWords (również rozważenie wprowadzenia reklamy kontekstowej, jeżeli nie jest prowadzona).

  • Co zrobimy dla Twojej kampanii AdWords:
  • Analiza rynku i konkurencji w branży - sprawdzimy firmy oferujące podobne produkty, zbadamy jaka jest ich pozycja i jak są postrzegane w internecie
  • Weryfikacja celu kampanii reklamowej i grupy docelowej - przeanalizujemy potrzeby i oczekiwania Klientów, opracujemy optymalny plan kampanii do osiągnięcia maksymalnego efektu
  • Dobór najlepszych słów kluczowych - poprzez badanie i szczegółową analizę danych statystyczny wybierzemy słowa kluczowe, które przyciągną największą liczbę potencjalnych Klientów
  • Ocena strony internetowej - ocenimy stopień optymalizacji strony i wykonamy ewentualne modyfikacje, wybierzemy strony docelowe dla poszczególnych grup reklam
  • Optymalizacja istniejącej kampanii AdWords - na podstawie zebranych danych zaplanujemy i wdrożymy założenia nowej kampanii reklamowej

Poznaj korzyści z kampanii Google AdWords


Użytkowanie strony internetowej oznacza zgodę na używanie plików Cookie. Nie pokazuj tego powiadomienia