Ceny za pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron – cena

Ceny za pozycjonowanie stron i sklepów internetowych

Musisz wiedzieć, że pozycjonowanie stron to dziedzina łącząca przede wszystkim elementy socjologii, marketingu i informatyki. Jej skuteczność polega na rzetelnym i skrupulatnym podejściu do zdobywania wiedzy, wliczając to śledzenie bieżących nowinek i prowadzenie własnych testów. I to właśnie od tego zależy skuteczność całego procesu oraz cena za pozycjonowanie.

Bezpłatna wycena pozycjonowania

Stopień trudności pozycjonowania

Każde słowo kluczowe posiada pewny stopień trudności pozycjonowania, uzależniony w dużej mierze od konkurencji w Twojej branży. Trudno jest przez to określić stały cennik za pozycjonowanie strony czy sklepu internetowego. Przykładem może być sieć reklamowa Google Ads (dawne AdWords), w której minimalna cena za słowo kluczowe zależy m.in. od jego „popularności” i branży. Podobnie jest w przypadku pozycjonowania strony. W pozycjonowaniu, stawka również określana jest na podstawie wielu czynników i dostosowywana do konkretnych słów kluczowych oraz stron, które zamierzamy promować.

Jak obliczam cenę za pozycjonowanie

Posiadając firmę np. świadczącą usługi rachunkowe w Szczecinie, chcemy by nasza strona była jak najwyżej na określone słowa kluczowe. Jednak musimy wziąć pod uwagę, że nie jesteśmy sami a konkurencja również nie śpi. Stawki za pozycjonowanie dostosowane będą do ilości i jakości działań promocyjnych konkurencji.

 

    • Dobór i analiza skuteczności słów kluczowych: Sprawdzane jest za sprawą jakich słów kluczowych wpisanych w wyszukiwarkę strona powinna
      wyświetlić się w wynikach wyszukiwania oraz ile osób potencjalnie powinno ją odwiedzić.

 

    • Ocena optymalizacji pozycjonowanej strony: Przeglądane są treść i kod źródłowy strony, czyli jak „wygląda” strona internetowa do pozycjonowania. Oceniana jest też ilość pracy przy
      zoptymalizowaniu jej na wybrane słowa kluczowe. Potrzebne jest to by zminimalizować koszty promocji i ułatwić dalszy proces promocji strony w internecie.

 

    • Analiza konkurencji wewnątrz branży: Sprawdzane jest jak promuje się konkurencja, jakimi metodami i ustalamy
      co zrobić, by Twoja oferta była atrakcyjniejsza oraz znajdowała się wyżej w wynikach wyszukiwania.

 

Na podstawie tych czynników możemy oszacować realny koszt pozycjonowania strony czy sklepu internetowego na dane słowo kluczowe oraz określić przybliżony czas osiągnięcia pierwszej strony wyników wyszukiwań. Jeżeli ciekawi Cię ile kosztuje skuteczne pozycjonowanie Twojej strony, skorzystaj z formularza bezpłatnej wyceny.

 

Pakiet SEM (pozycjonowanie + Google Ads)