Kategoria: SEO Praktyka

  • Wpływ historii linków na obecną pozycję

    Wpływ historii linków na obecną pozycję

    Faktem jest, że linki prowadzące do naszej strony dla wyszukiwarki Google wciąż są wysoko cenionym wskaźnikiem. Zwłaszcza ich jakość ma duży wpływ na to czy nasza strona przebije się na…

    18 sierpnia 2014 / Liczba komentarzy0 / SEO Praktyka
  • Dlaczego warto uważać na nazwy przy kodowaniu strony

    Dlaczego warto uważać na nazwy przy kodowaniu strony?

    Mogło by się wydawać, że nazwy klas czy plików nie mają aż tak dużego znaczenia pod kątem ogólnego funkcjonowania strony. Może dlatego, programiści pewnego sklepu internetowego, nie zwracali na nie uwagi. Sklep…

    24 czerwca 2014 / Liczba komentarzy3 / SEO Praktyka
  • Logo, jako link pozycjonujący

    Jak podrasować logo, czyli główny odnośnik strony?

    Logo na stronie jest jednym z jej najważniejszych elementów. Trudno znaleźć witrynę, która by go nie miała. Jednak bardzo często jest ono niewłaściwie umieszczone pod względem optymalizacji dla wyszukiwarek lub…

    7 września 2013 / Liczba komentarzy11 / SEO Praktyka
  • Jak skrócić czas oczekiwania na neutralizację niechcianych linków?

    Jak skrócić czas oczekiwania na neutralizację niechcianych linków?

    Od czasu powstania Disavow Tool, stało się ono popularnym i chętnie wykorzystywanym narzędziem do zrzekania się niechcianych linków. Jednak wiele osób jest niezadowolonych z czasu, jaki należy czekać na efekty.  …

    14 czerwca 2013 / Liczba komentarzy5 / SEO Praktyka
  • Dlaczego warto korzystać z narzędzi SEO

    Dlaczego warto korzystać z narzędzi SEO?

    Korzystanie z narzędzi wspomagających pozycjonowanie strony jest nie tylko ułatwieniem przy zdobywaniu nowych i niezbędnych danych, lecz pomaga także zmierzyć efekty pracy, jaką dotychczas wykonaliśmy. Dzięki nim, można również  ocenić…

    10 czerwca 2013 / Liczba komentarzy1 / SEO Praktyka
  • Jak skutecznie rozbudować profil linków

    Jak pozycjonować strony skuteczniej?!

    Cały proces pozycjonowania i jego skuteczność zależy od opracowanej strategii. Planowanie struktury linków przychodzących wciąż znajduje się wysoko. Często jednak jest pomijane lub upraszczane do minimum, co przyczynia się może…

    4 czerwca 2013 / Liczba komentarzy1 / SEO Praktyka
  • Wstępna naturalizacja profilu linków

    Wstępna naturalizacja profilu linków

    Profil linków jest obecnie sprawą wyjątkowo ważną zwłaszcza, jeżeli strona czy sklep internetowy są pozycjonowane. W większości przypadków, osoby pytające o koszt czy wycenę pozycjonowania, nie są świadome, że jeżeli…

    9 maja 2013 / Liczba komentarzy0 / SEO Praktyka
  • Treść strony internetowej i jak widzi ją Google

    Treść strony internetowej i jak widzi ją Google

    Problem oryginalności treści na stronie zastanawia wiele osób zaznajomionych z jej interpretacją przez wyszukiwarkę Google. Często, chcąc podwyższyć swoją pozycję w wynikach wyszukiwania, rezygnuje się z umieszczania istotnych elementów, jak…

    20 marca 2013 / Liczba komentarzy0 / SEO Praktyka
  • Jak poprawić indeksowanie strony w Google – noarchive?

    Jak poprawić indeksowanie strony w Google – noarchive?

    Częstym problemem z jakim spotykają się właściciele stron internetowych jest wolne i nierównomierne indeksowanie strony przez Google. Przeważnie jest to spowodowane złą optymalizacja strony a dokładnie brakiem wyraźnych wskazówek dla…

    1 lutego 2013 / Liczba komentarzy0 / SEO Praktyka
  • Przypisanie produktu do sklepu internetowego za pomocą mikrodanych

    Przypisanie produktu do sklepu internetowego za pomocą mikrodanych

    Przy optymalizacji sklepów internetowych m.in. liczą się dwie rzeczy, jeżeli chodzi o widoczność w wyszukiwarce Google: atrakcyjność oferty / wyniku wyszukiwania i występowanie w owych wynikach wysoko na konkretne słowa kluczowe….

    22 stycznia 2013 / Liczba komentarzy0 / SEO Praktyka