Kategoria: Filmy SEM

  • Różnice w algorytmie wyszukiwania cz.3 – Snippet i schema.org

    Różnice w algorytmie wyszukiwania cz.3 – Snippet i schema.org

    Dane strukturalne a w szczególności schematy mikrodanych (Schema.org) powstały w sierpniu 2011 roku, za sprawą inicjatywy największych wyszukiwarek internetowych: Google, Bing, Yahoo!. Jakiś czas temu dołączył do nich i Yandex….

    7 stycznia 2013 / Liczba komentarzy0 / Filmy SEM
  • Podział na strony, czyli użyteczność a SEO

    Podział na strony, czyli użyteczność a SEO

    Kwestia podziału strony z większą ilością tekstu od dawna była problemem. Głównie chodzi tu o konflikt między użytecznością strony a dostosowaniem jej do pozycjonowania. To szablonowy konflikt pomiędzy optymalizacją dla…

    17 grudnia 2012 / Liczba komentarzy1 / Filmy SEM
  • Pozycjonowanie bez tekstu zakotwiczenia linku

    Pozycjonowanie bez tekstu zakotwiczenia linku

    Wiele działań Google ma na celu analizowanie czynników powiązanych z tekstem zakotwiczenia odnośnika (link anchor text) w odniesieniu do miejsca i sposobu jego umieszczenia. Po tegorocznych aktualizacjach algorytmu wyszukiwarki, pozycjonowanie…

    27 listopada 2012 / Liczba komentarzy5 / Filmy SEM
  • Optymalizacja treści strony, czyli nowoczesne On-Page SEO

    Optymalizacja treści strony, czyli nowoczesne On-Page SEO

    Czym się różni nowoczesna optymalizacja treści strony od klasycznego On-Page SEO? Przede wszystkim, klasyczna optymalizacja opiera się w głównej mierze na analizie słów kluczowych, za sprawą których użytkownicy wyszukiwarki powinni…

    27 listopada 2012 / Liczba komentarzy0 / Filmy SEM