Pozycjonowanie lokalne, czyli co jest ważne?

Biorąc pod uwagę wciąż zmieniające się warunki wyświetlania wyników wyszukiwań i zmiany jakie zachodzą w Google, wiele osób związanych zawodowo z pozycjonowaniem i nie tylko, interesuje się wynikami lokalnymi. Pozycjonowanie lokalne coraz bardziej przybiera na wadze, głównie jeżeli chodzi o małe i średnie firmy, które ze względu na specyfikę swojej działalności ograniczone są do określonego regionu. Jednak czym różni się pozycjonowanie lokalne od zwykłego procesu pozycjonowania strony?

 

Spróbowałem tym razem, zamiast pisać nie dla wszystkich zrozumiały tekst, na stworzenie krótkiej prezentacji z zakresu pozycjonowania lokalnego i podstawowych czynników, które mają duży wpływ na pozycję strony w lokalnych wynikach wyszukiwania.

 

 

 

Może Ci się spodoba...

3 komentarze

  1. Zbigniewa pisze:

    Krótko zwięźle i na temat.
    Tak z mojej strony, chciałabym podkreślić, że wpis w miejscach Google w niektórych branżach odgrywa bardzo dużą rolę w przypadku niektórych fraz regionalnych.

  2. marta4464 pisze:

    Też wydaję mi się, że dobry start i pozycja w lokalnej strefie, to propozycja na odniesienie sukcesu. Każdy od czegoś zaczynał, gdzieś musi być punkt A.

  3. Piotr Rostecki pisze:

    Dużo zależy od runku zbytu i możliwości. Jeżeli mamy małą firmę lub dopiero zaczynamy własną działalność, to konkurencja z największymi firmami nie ma dużych szans na powodzenie, czyli jak to mówią: „mierz siły na zamiary”. Lepiej mieć/wyrobić sobie silną pozycje na rynku lokalnym, niż zginąć w ogólnym tłumie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *