Kategoria: Marketing / SEO

  • Profil linków do naszej strony

    Profil linków do naszej strony

    Po ostatniej głośniejszej aktualizacji algorytmu Google o nazwie „Pingwin” kilku naszych Klientów zaczęło szczegółowo interesować się profilem linków pozycjonowanych dla nich stron. Oczywiście, wszelkie pytania i dane są dostępne na…

    11 czerwca 2012 / Liczba komentarzy1 / Marketing / SEO
  • Stosunek kodu strony do widocznej treści

    Stosunek kodu strony do widocznej treści

    W internecie od czasu do czasu spotykamy się z takim pojęciem jak text to code ratio, czyli stosunek tekstu czy widocznej w przeglądarce treści do ilości kodu na stronie, który…

    6 czerwca 2012 / Liczba komentarzy5 / Marketing / SEO
  • Strona internetowa oczami wyszukiwarki

    Strona internetowa oczami wyszukiwarki

    Tworząc stronę internetową i jej kolejne podstrony musimy pamiętać, że wyszukiwarki zwracają uwagę na ogólną treść strony, starają się też odgadnąć jej tematykę. Możemy im to ułatwić odpowiednio akcentując najważniejsze…

    5 czerwca 2012 / Liczba komentarzy2 / Marketing / SEO
  • Popraw indeksację i traffic dzięki Sitemap.xml

    Popraw indeksację i traffic dzięki Sitemap.xml

    Wykorzystanie wielu map strony w postaci kilku plików XML (sitemap.xml) możemy zaliczyć do zaawansowanych technik optymalizacji dla wyszukiwarek (SEO). Korzystając równocześnie z Narzędzi dla webmasterów, możemy doskonale śledzić stopień indeksacji…

    2 czerwca 2012 / Liczba komentarzy0 / Marketing / SEO
  • Idealnie zoptymalizowana strona

    Idealnie zoptymalizowana strona

    W internecie możemy znaleźć setki instrukcji, jak zoptymalizować naszą stronę i na co powinniśmy szczególnie zwracać uwagę. Jednak wiele osób posiadających własną witrynę nie zna się na kodowaniu i programowaniu,…

    28 maja 2012 / Liczba komentarzy3 / Marketing / SEO
  • Jak nie pozycjonować strony www

    Jak nie pozycjonować strony www

    W internecie można znaleźć wiele informacji i poradników na temat, jak pozycjonować stronę www. W 95% przypadków są te same, powtarzające się w kółko informacje, często przeredagowane przez osoby, które…

    25 maja 2012 / Liczba komentarzy0 / Marketing / SEO
  • Efektowna strona, jednak nie dla wszystkich

    Efektowna strona, jednak nie dla wszystkich

    Każdy chciałby posiadać stronę internetową, która budzi zachwyt osób ją odwiedzających. Tą funkcję zapewnia szata graficzna strony. Jednak często spotykamy się z faktem, że efektowne strony wcale nie są tymi,…

    21 maja 2012 / Liczba komentarzy1 / Marketing / SEO
  • Optymalizacja strony czy zdobywanie linków

    Optymalizacja strony czy zdobywanie linków

    To najczęstsze pytanie, jakie powinna zadać sobie każda firma SEO, oferująca usługę pozycjonowania swoim Klientom. Jaką strategię wybrać? Niestety, gdy Klient pyta, co zamierzamy zrobić z jego stroną, nie chce…

    18 maja 2012 / Liczba komentarzy1 / Marketing / SEO
  • Stosunek linków dofollow do nofollow

    Stosunek linków dofollow do nofollow

    Kilka razy otrzymaliśmy pytanie, czy istnieje jakaś reguła dotycząca stosunku linków z atrybutem rel=”dofollow” i rel=”nofollow”. Odpowiedź brzmi tak. Jednak dla wielu osób nie związanych z SEO, może to wydawać…

    14 maja 2012 / Liczba komentarzy13 / Marketing / SEO
  • Znaczenie czasu ładowania się strony

    Znaczenie czasu ładowania się strony

    Czy warto poprawić czas ładowania się naszej strony www lub sklepu internetowego? Oczywiści a wręcz jest to konieczne. Niestety wielu właścicieli witryn ma obsesję na punkcie swoich rankingów, jakość ruchu na stronie, stopnia konwersji, zarządzania reputacją oraz ogólnego samopoczucia z obecność…

    12 maja 2012 / Liczba komentarzy0 / Marketing / SEO