Kategoria: Marketing / SEO

  • Pozycjonowanie wielojęzycznej strony – nietypowy przypadek

    Pozycjonowanie wielojęzycznej strony – nietypowy przypadek

    Strona www dostępna w kilku językach nie jest niczym nowym w internecie. Również jej pozycjonowanie nie sprawia większych problemów, o ile wie się, jak oznaczyć czy rozgraniczyć każdy z nich…

    19 grudnia 2012 / Liczba komentarzy3 / Marketing / SEO
  • Podział na strony, czyli użyteczność a SEO

    Podział na strony, czyli użyteczność a SEO

    Kwestia podziału strony z większą ilością tekstu od dawna była problemem. Głównie chodzi tu o konflikt między użytecznością strony a dostosowaniem jej do pozycjonowania. To szablonowy konflikt pomiędzy optymalizacją dla…

    17 grudnia 2012 / Liczba komentarzy1 / Marketing / SEO
  • Social marketing i co podoba się na Facebooku?

    Social marketing i co podoba się na Facebooku?

    Social marketing kojarzy się wielu z promocją na portalach społecznościowych takich, jak np. Facebook. Wiele umieszcza na nim wpisy, udostępnia linki i samemu daje wyrazy uznania wciskając „Lubię to”. Jednak…

    20 września 2012 / Liczba komentarzy1 / Marketing / SEO
  • Pozycjonowanie lokalne, czyli co jest ważne?

    Pozycjonowanie lokalne, czyli co jest ważne?

    Biorąc pod uwagę wciąż zmieniające się warunki wyświetlania wyników wyszukiwań i zmiany jakie zachodzą w Google, wiele osób związanych zawodowo z pozycjonowaniem i nie tylko, interesuje się wynikami lokalnymi. Pozycjonowanie…

    13 września 2012 / Liczba komentarzy3 / Marketing / SEO
  • Pozycjonowanie młodych domen

    Pozycjonowanie młodych domen

    Pozycjonowanie młodych domen jest sprawą nadzwyczaj delikatną. Osoby zaczynające ich promocję, najczęściej amatorzy, zapominają o kilku istotnych problemach związanych z pozycjonowaniem ich witryn, które po pewnym czasie mogą negatywnie odbić…

    4 września 2012 / Liczba komentarzy2 / Marketing / SEO
  • Jak uwidocznić lokalną firmę w Google?

    Jak uwidocznić lokalną firmę w Google?

    97% konsumentów szuka lokalnych firm w internecie. Powoduje to, że coraz więcej właścicieli małych firm zaczęło interesować się marketingiem w internecie, a w szczególności pozycjonowaniem. Niestety większość z nich pozycjonuje…

    20 sierpnia 2012 / Liczba komentarzy2 / Marketing / SEO
  • Pliki PDF i  problem SEO z duplikacją treści

    Pliki PDF i problem SEO z duplikacją treści

    Ostatnio miałem do czynienia z ciekawym przypadkiem, z którym do tej pory osobiście się nie spotkałem. Po krótkim rozeznaniu okazało się, że jest on dość powszechny w sieci. Mianowicie problem…

    31 lipca 2012 / Liczba komentarzy5 / Marketing / SEO
  • Współczynnik odrzuceń i jak go odczytać

    Współczynnik odrzuceń i jak go odczytać

    Współczynnik odrzuceń (ang. bounce rate) jest jednym z istotniejszych wskaźników naszej strony, zwłaszcza jeżeli dbamy o jej atrakcyjności. Wyraża on procent osób, które opuściły naszą witrynę po przejrzeniu jednej strony….

    23 lipca 2012 / Liczba komentarzy3 / Marketing / SEO
  • Microdata, optymalizacja i lokalne wyszukiwanie

    Microdata, optymalizacja i lokalne wyszukiwanie

    Od pewnego czasu wyszukiwarki kładą coraz to większy nacisk na „położenie” danej strony internetowej, czyli jej optymalizację na frazy lokalne (np. miejscowość). Dzięki temu wiele lokalnych firm uzyskało realną szansę…

    28 czerwca 2012 / Liczba komentarzy9 / Marketing / SEO
  • Prawdopodobnie sztuczny profil linków strony

    Prawdopodobnie sztuczny profil linków strony

    Po wprowadzeniu aktualizacji algorytmu w wyszukiwarce Google o nazwie „Pingwin”, wiele osób, zarówno firm SEO, jak ich Klientów zaczęło zastanawiać się nad tym, jak wygląda prawidłowy profil linków do strony….

    24 czerwca 2012 / Liczba komentarzy9 / Marketing / SEO