Dane strukturalne a w szczególności schematy mikrodanych (Schema.org) powstały w sierpniu 2011 roku, za sprawą inicjatywy największych wyszukiwarek internetowych: Google, Bing, Yahoo!. Jakiś czas temu dołączył do nich i Yandex….
7 stycznia 2013 /Fakt, że Google uwzględnia lokalizację geograficzną osoby zadającej pytanie wyszukiwarce nie jest nowością, zwłaszcza dla osób zajmujących się promocją stron i sklepów internetowych za jej pośrednictwem. Jednak dla większości osób…
2 stycznia 2013 /Większość osób może się zastanawiać, po co w ogóle blokować dostęp do strony dla Google i innych wyszukiwarek oraz robotów sieciowych przeszukujących internet. Cóż, czasami istnieje taka potrzeba. Nie zawsze…
29 października 2012 /Fakt, że Google utrudnia jakiekolwiek metody manipulacji pozycją strony w wynikach wyszukiwania – pozycjonowanie, jest w 100% zrozumiały i nie jest niczym nowym. Często w internecie, na forach czy blogach,…
9 października 2012 /Zdecydowanie najmniej wykorzystywaną taktyką pozycjonowania na mapach Google i nie tylko jest korzystanie z geolokalizacji firmy i plików KML. O ile lokalizacje naszej firmy możemy zawrzeć np. w stopce każdej…
25 września 2012 /Jednym z często padających w internecie pytań z zakresu działania wyszukiwarek i pozycji w nich są problemy z indeksowaniem strony oraz wielkość przekazywanej mocy linków wychodzących. Musimy pamiętać, że wyszukiwarki…
15 sierpnia 2012 /Dzielenie się linkami na platformie Google+ przyniosło ciekawe efekty. Google błędnie zaindeksowało poprawne linki umieszczone na własnej stronie. Dla przykładu przytoczę dwa z nich: A oto co generują…
11 sierpnia 2012 /Jaki długi powinien być tytuł strony i ile znaków rzeczywiście należy w nim zawrzeć by wyszukiwarki takie, jak Google nie obcięły go pokazując w wynikach wyszukiwania? To pytanie często pojawia…
19 czerwca 2012 /W internecie od czasu do czasu spotykamy się z takim pojęciem jak text to code ratio, czyli stosunek tekstu czy widocznej w przeglądarce treści do ilości kodu na stronie, który…
6 czerwca 2012 /Firma analityczna User Centric opublikowała zaskakujące wnioski nt. wyników organicznych i linków sponsorowanych w wyszukiwarkach. Przeprowadzili badania dotyczące czasu, jaki poświęcają przeciętni użytkownicy internetu w wieku od 18 do 54…
5 maja 2012 /