Kategoria: Google / Bing

  • Różnice w algorytmie wyszukiwania cz.3 – Snippet i schema.org

    Różnice w algorytmie wyszukiwania cz.3 – Snippet i schema.org

    Dane strukturalne a w szczególności schematy mikrodanych (Schema.org) powstały w sierpniu 2011 roku, za sprawą inicjatywy największych wyszukiwarek internetowych: Google, Bing, Yahoo!. Jakiś czas temu dołączył do nich i Yandex….

    7 stycznia 2013 / Liczba komentarzy0 / Google / Bing
  • Geolokalizacja osoby szukającej

    Różnice w algorytmie wyszukiwania cz.2 – Geolokalizacja osoby szukającej

    Fakt, że Google uwzględnia lokalizację geograficzną osoby zadającej pytanie wyszukiwarce nie jest nowością, zwłaszcza dla osób zajmujących się promocją stron i sklepów internetowych za jej pośrednictwem. Jednak dla większości osób…

    2 stycznia 2013 / Liczba komentarzy0 / Google / Bing
  • Jak nieskutecznie zablokować stronę dla Google?

    Jak nieskutecznie zablokować stronę dla Google?

    Większość osób może się zastanawiać, po co w ogóle blokować dostęp do strony dla Google i innych wyszukiwarek oraz robotów sieciowych przeszukujących internet. Cóż, czasami istnieje taka potrzeba. Nie zawsze…

    29 października 2012 / Liczba komentarzy4 / Google / Bing
  • Zamierzone wahania pozycji strony w Google

    Zamierzone wahania pozycji strony w Google

    Fakt, że Google utrudnia jakiekolwiek metody manipulacji pozycją strony w wynikach wyszukiwania – pozycjonowanie, jest w 100% zrozumiały i nie jest niczym nowym. Często w internecie, na forach czy blogach,…

    9 października 2012 / Liczba komentarzy6 / Google / Bing
  • Pozycjonowanie na mapach Google i plik KML

    Pozycjonowanie na mapach Google i plik KML

    Zdecydowanie najmniej wykorzystywaną taktyką pozycjonowania na mapach Google i nie tylko jest korzystanie z geolokalizacji firmy i plików KML. O ile lokalizacje naszej firmy możemy zawrzeć np. w stopce każdej…

    25 września 2012 / Liczba komentarzy0 / Google / Bing
  • Poziomy indeksowania strony w Google

    Poziomy indeksowania strony w Google

    Jednym z często padających w internecie pytań z zakresu działania wyszukiwarek i pozycji w nich są problemy z indeksowaniem strony oraz wielkość przekazywanej mocy linków wychodzących. Musimy pamiętać, że wyszukiwarki…

    15 sierpnia 2012 / Liczba komentarzy0 / Google / Bing
  • Google+ generuje błędy witryny w WMT

    Google+ generuje błędy witryny w WMT

    Dzielenie się linkami na platformie Google+ przyniosło ciekawe efekty. Google błędnie zaindeksowało poprawne linki  umieszczone na własnej stronie. Dla przykładu przytoczę dwa z nich:     A oto co generują…

    11 sierpnia 2012 / Liczba komentarzy1 / Google / Bing
  • Ile liter liczy title tag i ile liter liczy linijka title w serpach

    Ile liter liczy title tag i ile liter liczy linijka title w serpach

    Jaki długi powinien być tytuł strony i ile znaków rzeczywiście należy w nim zawrzeć by wyszukiwarki takie, jak Google nie obcięły go pokazując w wynikach wyszukiwania? To pytanie często pojawia…

    19 czerwca 2012 / Liczba komentarzy2 / Google / Bing
  • Stosunek kodu strony do widocznej treści

    Stosunek kodu strony do widocznej treści

    W internecie od czasu do czasu spotykamy się z takim pojęciem jak text to code ratio, czyli stosunek tekstu czy widocznej w przeglądarce treści do ilości kodu na stronie, który…

    6 czerwca 2012 / Liczba komentarzy5 / Google / Bing
  • Wyniki organiczne vs linki sponsorowane

    Wyniki organiczne vs linki sponsorowane

    Firma analityczna User Centric opublikowała zaskakujące wnioski nt. wyników organicznych i linków sponsorowanych w wyszukiwarkach. Przeprowadzili badania dotyczące czasu, jaki poświęcają przeciętni użytkownicy internetu w wieku od 18 do 54…

    5 maja 2012 / Liczba komentarzy1 / Google / Bing