Kategoria: Filozofia SEO

  • Etyka pozycjonowania. Różnice w rozumieniu pojęcia.

    Etyka pozycjonowania. Różnice w rozumieniu pojęcia.

    Czy można rozmawiać o etycznym pozycjonowaniu? Oczywiście, lecz szukając na blogach i forach odpowiedzi na temat, czym jest etyka w SEO, najczęściej spotykamy się z jej rozgraniczeniem na akceptowane i…

    19 lutego 2013 / Liczba komentarzy3 / Filozofia SEO
  • Pozycjonowanie nowej strony

    Teoria pierwszych 500 linków do strony

    Wiele pisze się na temat optymalizacji strony dla wyszukiwarek. Podawane są fakty, dane i opracowywane przykładowe strategie pozyskiwania linków zwrotnych. I tak jak wiele jest osób zajmujących się tą branżą,…

    14 grudnia 2012 / Liczba komentarzy2 / Filozofia SEO
  • Jak wygląda dziś usługa pozycjonowania?

    Jak wygląda dziś usługa pozycjonowania?

    Czym właściwie jest usługa pozycjonowania strony? Najlepiej określić ją, jako pozyskiwanie Klienta dla Zleceniodawcy, przy pomocy wyszukiwarki.   Pozycjonowanie a w zasadzie SEO (Search Engine Optimization) nie oznacza zdobywania wysokiej…

    6 grudnia 2012 / Liczba komentarzy0 / Filozofia SEO
  • Różnice w algorytmie wyszukiwania cz.1 – Kraj i Język

    Różnice w algorytmie wyszukiwania cz.1 – Kraj i Język

    Wyszukiwarka Google i rozwiązania jakie w niej zastosowano należą do jednych z najbardziej zaawansowanych technicznie. Musi sprostać ponad miliardowi pytań zadawanych jej w ciągu dnia. By zapewnić optymalne wyniki wyszukiwania…

    28 listopada 2012 / Liczba komentarzy2 / Filozofia SEO
  • Relatywność treści, nowy PageRank

    Relatywność treści, nowy PageRank

    rPR – relative PageRank, czyli wskaźnik relatywności strony można określić mianem nowego wyznacznika jakości strony.   Jednymi z kluczowych elementów zdobywania popularności w internecie są linki – odnośniki prowadzące do…

    10 listopada 2012 / Liczba komentarzy4 / Filozofia SEO
  • Jak Google zaniża jakość internetu i stron www?

    Jak Google zaniża jakość internetu i stron www?

    Jeszcze 15 lat temu praktycznie nikt nie wiedział co to jest optymalizacja strony dla wyszukiwarek, czy tworzenie złożonego zaplecza tylko i wyłącznie po to, by zyskać kilka oczek w wynikach…

    11 września 2012 / Liczba komentarzy0 / Filozofia SEO
  • Przyszłe zmiany, czyli jak myśli Google?

    Przyszłe zmiany, czyli jak myśli Google?

    Mniej więcej 96% przychodów Google pochodzi z reklam, a ten dochód jest całkowicie uzależniony od  zapewnienia dobrych wyników wyszukiwania. To powoduje,  że ludzie wracają właśnie do tej wyszukiwarki oraz korzystać…

    27 sierpnia 2012 / Liczba komentarzy9 / Filozofia SEO
  • Dlaczego SEO nigdy nie umrze?

    Dlaczego SEO nigdy nie umrze?

    Zacznijmy od krótkich definicji czym jest social media marketing a co to optymalizacja dla wyszukiwarek (SEO) i buzz marketing w dobie internetu.   Social Media Marketing odnosi się do procesu…

    11 sierpnia 2012 / Liczba komentarzy2 / Filozofia SEO