Analityka internetowa

Analityka internetowa

Musisz wiedzieć, że nawet drobny i niepozorny element strony może powodować znaczy spadek konwersji, czyli w efekcie i sprzedaży. Dlatego analizując Twoją stronę dokładnie zwracamy uwagę m.in. na jej użyteczność - tzn. łatwości korzystania ze strony.

By strona była w pełni przyjazna użytkowniom, śledzimy i analizujemy ich poruszanie się oraz zaangażowanie na stronie, a także wiele innych czynników, które bezpośrednio i pośrednio wpływają na wysokość zwrotu z inwestycji (ROI). Krótko mówiąc, sprawdzamy wszystko, od czego zależy wysokość Twoich zysków związanych z obecnością w internecie.

Napisz, w czym możemy pomóc


Analityka internetowa to nie tylko web usability

Dobrze zoptymalizowana dla użytkowników strona to pierwszy krok do sukcesu. Niestety, by go osiągnąć konieczna jest jeszcze jej odpowiednia prezentacja w internecie, a zwłaszcza dla wyszukiwarek (np. Google, Bing). Głównie dlatego, że ruch z nich stanowi często 75% i więcej ogólnej liczby osób odwiedzających stronę, czyli Twoich potencjalnych Klientów.

Poprawa widoczności w wyszukiwarkach (wiąże się to m.in. ze wzrostem pozycji na kluczowe frazy) staje się kolejnym istotnym elementem analizy, który ma duży wpływ na skuteczność reklamy w internecie.

  • Co najczęściej sprawdzamy?
  • badamy zgodność stron z wytycznymi wyszukiwarek,
  • sprawdzamy jakość dotychczasowych działań marketingowych (np. pozycjonowania strony),
  • oceniamy ogólna szatę graficzną, strukturę strony oraz rozkład poszczególnych jej elementów,
  • analizujemy zachowanie osób odwiedzających, m.in.: strony wejścia i wyjścia, czas spędzony na podstronach, nawigację po witrynie, współczynnik odrzuceń i porzuceń oraz wiele innych czynników,
  • analizujemy ogólną użyteczność strony (web usability), a także jej funkcjonalność.

Użytkowanie strony internetowej oznacza zgodę na używanie plików Cookie. Nie pokazuj tego powiadomienia